Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Seager, Anna L."'
Autor:
Seager, Anna L.
The principal aim of this study was to evaluate the underlying cellular mechanisms causing HGPS by using an in depth cytogenetic and molecular approach. Firstly, the total genome karyotype of HGPS lines and clinically normal cell lines was analysed u
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.638787
Autor:
Shah, Ume-Kulsoom, Seager, Anna L., Fowler, Paul, Doak, Shareen H., Johnson, George E., Scott, Sharon J., Scott, Andrew D., Jenkins, Gareth J.S.
Publikováno v:
In Mutation Research - Genetic Toxicology and Environmental Mutagenesis 15 September 2016 808:8-19
Autor:
Patni, Shalini, Bryant, Aled H., Wynen, Louise P., Seager, Anna L., Morgan, Gareth, Thornton, Catherine A.
Publikováno v:
In Placenta September 2015 36(9):1031-1038
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chapman, Katherine E., Wilde, Eleanor C., Chapman, Fiona M., Verma, Jatin R., Shah, Ume-Kulsoom, Stannard, Leanne M., Seager, Anna L., Tonkin, James A., Brown, M. Rowan, Doherty, Ann T., Johnson, George E., Doak, Shareen H., Jenkins, Gareth J. S.
Publikováno v:
Archives of Toxicology; 2021, Vol. 95 Issue 1, p321-336, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Macfarlane, Trisha V.1, Seager, Anna L.1, Moller, Maria1, Morgan, Gareth1, Thornton, Catherine A.1 c.a.thornton@swansea.ac.uk
Publikováno v:
Pediatric Allergy & Immunology. Mar2010 Part II, Vol. 21 Issue 2, pe454-e456. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.