Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Scrivano, Rachel"'
Publikováno v:
In Clinical Psychology Review March 2023 100
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Innovation in Aging
Non-familial intergenerational programs engage younger and older people in shared programming for mutual benefit, frequently involving senior centers or adult day programs and preschools. With growing interest in the potential benefits of intergenera
Autor:
Juckett, Lisa A., Jarrott, Shannon E., Naar, Jill Juris, Scrivano, Rachel M., Bunger, Alicia C.
Supplemental material, sj-docx-1-hpp-10.1177_1524839921994072 for Implementing Intergenerational Best Practices in Community-Based Settings: A Preliminary Study by Lisa A. Juckett, Shannon E. Jarrott, Jill Juris Naar, Rachel M. Scrivano and Alicia C.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::22acd0fe06e391f10602ae11a14b27fa
Supplemental Material, sj-doc-1-roa-10.1177_0164027521996191 for Implementation of Evidence-Based Practices in Intergenerational Programming: A Scoping Review by Shannon E. Jarrott, Rachel M. Scrivano, Cherrie Park and Angela N. Mendoza in Research o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6a0f3af9f985a97029a0575cea8a448a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.