Zobrazeno 1 - 10
of 251
pro vyhledávání: '"Screen capture"'
Autor:
Ewa Tomczak, Bogusława Whyatt
Publikováno v:
Translation and Interpreting : the International Journal of Translation and Interpreting Research, Vol 14, Iss 2, Pp 120-136 (2022)
Lexical selection is a key process in any language-based communicative event, but in translation it occurs in the semantic network activated by two languages. The question asked in this article is how the direction in which translation proceeds affec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/569b91d801e946bf9b1ed67a9470411b
Publikováno v:
Mathematics, Vol 11, Iss 7, p 1730 (2023)
With high performances of image capturing tools, image information can be easily obtained by screenshots that make image copyright protection a challenging task. The existing screen-shooting watermarking algorithms suffer from a huge running time, in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d030ef64e4043c28e7ba6a29a7f398d
Autor:
EICHHORST, BRUCE
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 2018 Nov 01. 80(9), 680-685.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26585257
Autor:
Pettit RK
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 9, Pp 535-540 (2018)
Robin K Pettit School of Osteopathic Medicine in Arizona, A. T. Still University, Mesa, AZ, USA Abstract: Video podcasts (vodcasts) are gaining popularity in medical education, but they can be a passive learning modality if students do not actively e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad46c0eb68294fe4a839b8051b6f90c6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sameh S. Ismail, Shubair A. Abdullah
Publikováno v:
International Journal of Information and Education Technology. 12:71-76
Assessment has always been fundamental to teaching as it aims to gauge the impact of the teaching on students learning. The current assessment in teaching computer literacy is objective assessment that focuses on making it intentional, informative, a