Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Screen activities"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Σκοπός της εργασίας ήταν η αξιολόγηση του οπτικοκινητικού συντονισμού παιδιών ηλικίας 3-4 ετών, κατά την εκτέλεση οπτικοκινητικών έργων,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5ed272b2f6af938cc1336acb31b74101
Publikováno v:
EDULEARN Proceedings.
The worldwide increasing prevalence of overweight and obese preschoolers in recent decades, represents a challenging public health issue. As in other countries, in Portugal more than 30% of childhood population has overweight. Accordingly, the corona
Publikováno v:
PLOS ONE
PLoS ONE, Vol 15, Iss 11, p e0241887 (2020)
PLoS ONE
PLoS ONE, Vol 15, Iss 11, p e0241887 (2020)
PLoS ONE
Background Literature focusing on the association between sedentary behaviours and physical activity has provided equivocal results and has been dominated by TV viewing as the indicator of sedentary behaviour. There is a need for more studies explori
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7789e39f9ee797ad0a566433fae7445b
https://hdl.handle.net/10642/9570
https://hdl.handle.net/10642/9570
Autor:
Chortatos, Arthur, Henjum, Sigrun, Torheim, Liv Elin, Terragni, Laura, Gebremariam, Mekdes Kebede
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10642/9570
Autor:
Stephen Houghton, Lisa Wood, Karen Martin, Simon C. Hunter, Trevor Shilton, Michael Rosenberg, Corinne Zadow
Publikováno v:
BMC Public Health
Background: Paediatric recommendations to limit children’s and adolescents’ screen based media use (SBMU) to less than two hours per day appear to have gone unheeded. Given the associated adverse physical and mental health outcomes of SBMU it is
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.