Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Scoville, Alison"'
Publikováno v:
Herpetologica, 2018 Sep 01. 74(3), 226-235.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26534576
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Scoville, Alison G., Barnett, Laryssa L., Bodbyl-Roels, Sarah, Kelly, John K., Hileman, Lena C.
Publikováno v:
The New Phytologist, 2011 Jul 01. 191(1), 251-263.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20869158
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2010 Mar 01. 107(9), 4260-4263.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40537112
Publikováno v:
The New Phytologist, 2009 Aug 01. 183(3), 803-815.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40302076
Publikováno v:
The Southwestern Naturalist, 2008 Dec 01. 53(4), 510-517.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20424965
Autor:
Scoville, Alison G.
Publikováno v:
All Graduate Theses and Dissertations.
Mainstream evolutionary biology lacks a mature theory of phenotype. Following from the Modern Synthesis, researchers tend to assume an unrealistically simple mapping of genotype to phenotype, or else trust that the complexities of developmental archi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Scoville, Alison G.
Publikováno v:
All Graduate Theses and Dissertations
Mainstream evolutionary biology lacks a mature theory of phenotype. Following from the Modern Synthesis, researchers tend to assume an unrealistically simple mapping of genotype to phenotype, or else trust that the complexities of developmental archi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ac240a2bf5dbda201079d6053e7c281f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.