Zobrazeno 1 - 10
of 229
pro vyhledávání: '"Scott, Sl"'
Autor:
Scott, SL
Parents of children with ADHD experience levels of distress that negatively impact child, parent, and family functioning. However, current treatment approaches for ADHD focus on child interventions and disregard the effect of parental distress. Falk
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::24a987b80128adfd675b9e57a994aad8
Publikováno v:
Nguyen, TAD; Jones, ZR; Goldsmith, BR; Buratto, WR; Wu, G; Scott, SL; et al.(2015). A Cu25 Nanocluster with Partial Cu(0) Character. Journal of the American Chemical Society, 137(41), 13319-13324. doi: 10.1021/jacs.5b07574. UC Santa Barbara: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/6qt9b1pk
© 2015 American Chemical Society. Atomically precise copper nanoclusters (NCs) are of immense interest for a variety of applications, but have remained elusive. Herein, we report the isolation of a copper NC, [Cu25H22(PPh3)12]Cl (1), from the reacti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::f100b8c3ba82958db5244763c2e0c2db
http://www.escholarship.org/uc/item/6qt9b1pk
http://www.escholarship.org/uc/item/6qt9b1pk
Autor:
Scott, Sl, Basset, Jm, Gerald Niccolai, Santini, Cc, Candy, Jp, Lecuyer, C., Quignard, F., Choplin, A.
Publikováno v:
New Journal of Chemistry
New Journal of Chemistry, Royal Society of Chemistry, 1994, 18, pp.115-122
ResearcherID
New Journal of Chemistry, Royal Society of Chemistry, 1994, 18, pp.115-122
ResearcherID
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::fbe97af78057191d3e825ef12a9645b8
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00006016
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00006016
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.