Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Scott, Nicola E"'
Autor:
Weisel, Kathleen1, Scott, Nicola E.2, Tompson, Debra J.2, Votta, Bartholomew J.1, Madhavan, Sujith3, Povey, Kat2, Wolstenholme, Allen1, Simeoni, Monica2, Rudo, Todd1, Richards‐Peterson, Lauren2, Sahota, Tarjinder3, Wang, J. Gene1, Lich, John1, Finger, Joshua1, Verticelli, Adeline1, Reilly, Michael1, Gough, Peter J.1, Harris, Philip A.1, Bertin, John1, Wang, Mei‐Lun1 mei-lun.x.wang@gsk.com
Publikováno v:
Pharmacology Research & Perspectives. Dec2017, Vol. 5 Issue 6, p1-N.PAG. 11p. 1 Diagram, 4 Charts, 6 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tompson, Debra J., Davies, Carwyn, Scott, Nicola E., Cannons, Edward P., Kostapanos, Michalis, Gross, Annette S., Powell, Marcy, Ino, Hiroko, Shimamura, Ryutaro, Ogura, Hirofumi, Nagakubo, Takashi, Igarashi, Harue, Nakano, Atsushi
Publikováno v:
European Journal of Drug Metabolism & Pharmacokinetics; Feb2021, Vol. 46 Issue 1, p71-83, 13p
Autor:
Cramer, Steven C, Abila, Bams, Scott, Nicola E, Simeoni, Monica, Enney, Lori A, MAG111539 Study Investigators
Publikováno v:
Cramer, Steven C; Abila, Bams; Scott, Nicola E; Simeoni, Monica; Enney, Lori A; & MAG111539 Study Investigators,. (2013). Safety, pharmacokinetics, and pharmacodynamics of escalating repeat doses of GSK249320 in patients with stroke.. Stroke, 44(5), 1337-1342. doi: 10.1161/strokeaha.111.674366. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/58g5v86f
Restorative therapies have the potential to improve function and reduce disability after stroke with a wide therapeutic window. The current study evaluated GSK249320, a monoclonal antibody that blocks the axon outgrowth inhibition molecule myelin-ass
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::b55c49b971835c22ece75ec5bd2e1ee4
http://www.escholarship.org/uc/item/58g5v86f
http://www.escholarship.org/uc/item/58g5v86f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.