Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Scott, Kristina"'
Autor:
Scott Kristina, Rohde Leigh
Publikováno v:
Open Education Studies, Vol 6, Iss 1, Pp 83-93 (2024)
Student engagement is a complex measurement that can be viewed through behavioral, emotional, and cognitive constructs. Authentic intellectual engagement requires more than task compliance and requires teachers to make decisions and moves to promote
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/421023532348440caea096ddbc6b9cfe
Autor:
Scott Kristina
Publikováno v:
Open Education Studies, Vol 1, Iss 1, Pp 122-137 (2019)
Autism spectrum disorder (ASD) is associated with marked abnormal impairments in social interactions. This study used a multiple baseline design (A-B-A) to understand how four fifth grade students with ASD verbally interacted with five teacher-nomina
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/43126831939c4e3fb03f2a4864e2a544
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Robertson, James M., Dineen, Shauna M., Scott, Kristina A., Lucyshyn, Jonathan, Saeed, Maria, Murphy, Devonie L., Schweighardt, Andrew J., Meiklejohn, Kelly A.
Publikováno v:
In Forensic Science International: Genetics September 2014 12:168-180
Autor:
van Ingen Lauer, Sarah, Allsopp, David, McHale-Small, Monica, Tridas, Eric, Cardenas-Hagan, Elsa, Scott, Kristina, Elbeheri, Gad, Kane, Codie
Publikováno v:
Learning Disabilities: A Multidisciplinary Journal; 2023, Vol. 28 Issue 2, p18-36, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.