Zobrazeno 1 - 10
of 194
pro vyhledávání: '"Scott, Jeanette"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Trewin, Benjamin P., Dale, Russell C., Qiu, Jessica, Chu, Melissa, Jeyakumar, Niroshan, Cruz, Fionna Dela, Andersen, Jane, Siriratnam, Pakeeran, Ma, Kit Kwan M., Hardy, Todd A., van der Walt, Anneke, Lechner-Scott, Jeanette, Butzkueven, Helmut, Broadley, Simon A., Barnett, Michael H., Reddel, Stephen W., Brilot, Fabienne, Kalincik, Tomas, Ramanathan, Sudarshini
Publikováno v:
Journal of Neurology, Neurosurgery & Psychiatry; Nov2024, Vol. 95 Issue 11, p1054-1063, 19p
Autor:
Dekeyser, Cathérine, Hautekeete, Matthias, Cambron, Melissa, Pesch, Vincent Van, Patti, Francesco, Kuhle, Jens, Khoury, Samia, Scott, Jeanette Lechner, Gerlach, Oliver, Lugaresi, Alessandra, Maimone, Davide, Surcinelli, Andrea, Grammond, Pierre, Kalincik, Tomas, Habek, Mario, Willekens, Barbara, Macdonell, Richard, Lalive, Patrice, Csepany, Tunde, Butzkueven, Helmut
Publikováno v:
Journal of Neurology, Neurosurgery & Psychiatry; Nov2024, Vol. 95 Issue 11, p1021-1031, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yi Chao Foong, Merlo, Daniel, Gresle, Melissa, Buzzard, Katherine, Zhong, Michael, Wei Zhen Yeh, Jokubaitis, Vilija, Monif, Mastura, Skibina, Olga, Ozakbas, Serkan, Patti, Francesco, Grammond, Pierre, Amato, Maria Pia, Kalincik, Tomas, Horakova, Dana, Havrdova, Eva Kubala, Weinstock-Guttman, Bianca, Scott, Jeanette Lechner, Boz, Cavit, Sa, Maria Jose
Publikováno v:
Journal of Neurology, Neurosurgery & Psychiatry; Aug2024, Vol. 95 Issue 8, p767-774, 8p
The research which is reported in this text is probably best described as an interpretive inquiry which situates itself in the space between theory and practice and which explores the questions: What do teachers' stories tell us about the call of tea
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/6807
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.