Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Scott, James Alun"'
Autor:
Donn, James, Scott, James Alun, Binnie, Vivian, Mather, Craig, Beacher, Nicholas, Bell, Aileen
Publikováno v:
European Journal of Dental Education; Feb2023, Vol. 27 Issue 1, p46-55, 10p
Autor:
Donn, James, Scott, James Alun, Binnie, Vivian, Mather, Craig, Beacher, Nicholas, Bell, Aileen
Publikováno v:
European journal of dental education : official journal of the Association for Dental Education in EuropeREFERENCES.
Introduction:\ud \ud COVID-19 has profoundly affected dental undergraduate teaching and assessment. The pandemic resulted in cessation of face-to face teaching and assessment in many countries, with an associated move online. Objective structured Cli
Introduction:\ud The outbreak of COVID‐19 necessitated a move to online teaching and assessment. The objective structured clinical examination (OSCE) has been an integral part of dental examinations for several decades. The COVID‐19 pandemic stop
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::970f8eb99b59a19b8107bd1ab699405a
https://eprints.gla.ac.uk/224064/2/224064.pdf
https://eprints.gla.ac.uk/224064/2/224064.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Dental Education; Aug2021, Vol. 25 Issue 3, p488-494, 7p