Zobrazeno 1 - 10
of 178
pro vyhledávání: '"Scott, Chelsea"'
Autor:
Chen, Zhiang, Scott, Chelsea, Keating, Devin, Clarke, Amanda, Das, Jnaneshwar, Arrowsmith, Ramon
We apply a deep learning model to segment and identify rock characteristics based on a Structure-from-Motion orthomap and digital elevation model of a rocky fault scarp in the Volcanic Tablelands, eastern California. By post-processing the deep learn
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2210.07349
Geomorphological Analysis Using Unpiloted Aircraft Systems, Structure from Motion, and Deep Learning
Autor:
Chen, Zhiang, Scott, Tyler R., Bearman, Sarah, Anand, Harish, Keating, Devin, Scott, Chelsea, Arrowsmith, J Ramon, Das, Jnaneshwar
Publikováno v:
2020 IEEE/RSJ International Conference on Intelligent Robots and Systems (IROS)
We present a pipeline for geomorphological analysis that uses structure from motion (SfM) and deep learning on close-range aerial imagery to estimate spatial distributions of rock traits (size, roundness, and orientation) along a tectonic fault scarp
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1909.12874
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jordan, Teresa E., Lohman, Rowena B., Tapia, Lorenzo, Pfeiffer, Marco, Scott, Chelsea P., Amundson, Ronald, Godfrey, Linda, Riquelme, Rodrigo
Publikováno v:
In Remote Sensing of Environment February 2020 237
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Structural Geology September 2017 102:98-112
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of South American Earth Sciences March 2014 50:27-39
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.