Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Scoles, Jenny"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scoles, J, Boyd, S, Cross, A, Higgins, P, Tauritz, R & McCune, V 2023, ' Academic identities and teaching wicked problems : How to ‘shoot a fog’ in a complex landscape ', Higher Education Research & Development . https://doi.org/10.1080/07294360.2023.2215181
Policy makers increasingly call on higher education to prepare learners for challenges such as global health emergencies or ecological crises. These can be understood as ‘wicked problems’, which are unbounded, complex and resist simplistic defini
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3094::c47e248f530e17be40ebd1e2ba05e6e2
https://hdl.handle.net/20.500.11820/671d9b12-4eeb-4511-a9be-e4046f72cf76
https://hdl.handle.net/20.500.11820/671d9b12-4eeb-4511-a9be-e4046f72cf76
Autor:
Scoles, Jenny1,2 jenny.scoles@ed.ac.uk, Huxham, Mark3, Sinclair, Kelda4, Lewis, Caroline3, Jung, Julia5, Dougall, Eoghen3
Publikováno v:
Teaching in Higher Education. Jul2021, Vol. 26 Issue 5, p712-727. 16p.
Autor:
Huxham, Mark1 (AUTHOR) m.huxham@napier.ac.uk, Scoles, Jenny2 (AUTHOR), Green, Ursula1 (AUTHOR), Purves, Samantha1 (AUTHOR), Welsh, Zoe1 (AUTHOR), Gray, Andrew1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Assessment & Evaluation in Higher Education. 2017, Vol. 42 Issue 6, p887-899. 13p. 1 Diagram, 1 Chart, 1 Graph.
Autor:
Scoles, Jenny1 (AUTHOR) j.e.scoles@stir.ac.uk, Huxham, Mark2 (AUTHOR), McArthur, Jan3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Assessment & Evaluation in Higher Education. Sep2013, Vol. 38 Issue 6, p631-645. 15p. 1 Graph.