Zobrazeno 1 - 10
of 296
pro vyhledávání: '"Scientific performance"'
Autor:
Gulmira Kudaiberdieva
Publikováno v:
Heart Vessels and Transplantation, Vol 8, Iss 2 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/855fd7620e43431cb3a75690c7c6c27f
Autor:
Péter Sasvári
Publikováno v:
KözigazgatásTudomány, Vol 2, Iss 1, Pp 140-157 (2022)
In Poland, it is the duty of the Minister of Science and Higher Education to issue a decree on the scoreboard to be used for assessing the quality of scientific activity. In order to determine the academic performance of Polish higher education, a un
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/894c806b60d34ecf985f224169933ba1
Publikováno v:
Intangible Capital, Vol 17, Iss 2, Pp 124-147 (2021)
Purpose: The aim of this study is to empirically analyse how motivation and the opportunity to investigate enhance the direct relation between the researcher’s human capital and individual scientific performance. Design/methodology/approach: Follo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/caaa26b747b14e84b1684e6315a3de6e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Health Management & Informatics, Vol 6, Iss 3, Pp 106-118 (2019)
Introduction: Given the key role of universities and higher education institutes in thesocial and economic development of countries, it is necessary to evaluate their performance regularly with appropriate methods and measures. Since research and sci
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/45b43bee5bf645e68c9d785d768e7fd2
Autor:
Nataliya I. Levshina, Lilia N. Sannikova, Tatiana Ye. Abramzon, Natalia A. Stepanova, Svetlana S. Velikanova
Publikováno v:
Política e Gestão Educacional, Vol 25, Iss esp.2 (2021)
Academic practice showed that the control work in an advanced instructive foundation gains an articulated scientific direction, which permits us to discuss a solitary control and insightful action of instructors. The point of this exploration is to c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e69d4d48a4404e4886ae6575febaebb8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.