Zobrazeno 1 - 10
of 417
pro vyhledávání: '"Scientific basis"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abdullaev Esen, Kdirbaeva Gulan
Publikováno v:
BIO Web of Conferences, Vol 85, p 01045 (2024)
The content of the article is aimed at reducing the economic losses caused by the Aral Sea problem by further improving the specialization of agriculture, based on the potential of the Aral Sea region. At the same time, based on the share of agricult
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/61d11da298a1422380493ad6722dfe72
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
New Scientist. 02/21/98, Vol. 157 Issue 2122, p45. 4p. 1 Color Photograph.
Publikováno v:
Економічний часопис - ХХІ / Economic Annals-XXI. 194(11-12):128-134
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1075700
Autor:
Gorman, Sara E., author, Gorman, Jack M., author
Publikováno v:
Denying to the Grave : Why We Ignore the Science That Will Save Us, Revised and Updated Edition, 2021, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197547458.003.0007
Autor:
Sara Irisdotter Aldenmyr
Publikováno v:
Utbildning & Demokrati, Vol 29, Iss 2, Pp 5-27 (2020)
One issue in the current school debate concerns the scientific basis of teaching and the question, what kind of scientific research should be central to the everyday work of teachers? A leading thought in this debate seems to relate to the need for r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1371ebd39bb2454ba19f81f0437d3d15
Autor:
Widacki, Jan
Publikováno v:
European Polygraph. 13(3 (49)):121-139
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=825702
Autor:
Sundin, Emma
Studiens utgångspunkt är den lag som Sveriges skollag föreskrev år 2010: ”Utbildning ska vila på vetenskaplig grund och beprövad erfarenhet” (SFS 2010:800, 5§). I Studien utgör förskolan kontext och därmed undersöks vetenskaplig grund
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hig:diva-43787
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.