Zobrazeno 1 - 10
of 1 062
pro vyhledávání: '"Science program"'
Autor:
Miodowski, Adam
Publikováno v:
Czasopismo Naukowe Instytutu Studiów Kobiecych / Scientific Journal of the Institute of Women's Studies. (12):193-210
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1073380
Autor:
Munassir Alhamami, Abdullah Almelhi
Publikováno v:
Studies in English Language and Education, Vol 8, Iss 3, Pp 1045-1060 (2021)
Achieving science undergraduate programs learning outcomes relies on the students’ proficiency in the language of instruction, a challenge that many policymakers ignore. This study is to understand the influence of English as a medium of instructio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe87d903ece348bc881d76d6d88891db
Autor:
Suwara, Bogumiła
Publikováno v:
World Literature Studies. 13(1):81-96
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=962042
Autor:
Zhelnina, Anna
Publikováno v:
Laboratorium. Журнал социальных исследований / Laboratorium. Russian Review of Social Research. 13(1):151-154
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=951680
Autor:
Kamolrat Turner, Kanoklekha Suwannapong, Phawida Putthikhan, Sukjai Charoensuk, Matanee Radabutr, Naruemol Angsirisak, Streerut Thadakant, Laddawon Vaisurasingha, Suntharawadee Theinpichet
Publikováno v:
Belitung Nursing Journal (2021)
Background: Integration of rational drug use (RDU) into a nursing program to increase nurse graduates’ RDU competencies is essential to solving the problem of irrational drug use. Objective: This study aimed to evaluate the integrated model of t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c072888fc8864cbb807ce168a66d8c79
Autor:
Nensy Triristina, Samsul Khabib
Publikováno v:
Social Sciences, Humanities and Education Journal, Vol 2, Iss 2 (2021)
This study investigates ESP students' perception of ESP teaching effectiveness for Social and Political Science from the non-English Department. Data were collected from forty-six participants from three Social and Political Science Program Departmen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/766c581662e74f02b46d0b9e03a1decc
Autor:
Emmanuel Nkemakolam Okwuduba, Kingsley Chinaza Nwosu, Ebele Chinelo Okigbo, Naomi Nkiru Samuel, Chinwe Achugbu
Publikováno v:
Heliyon, Vol 7, Iss 3, Pp e06611- (2021)
Provision of equitable access to university education is the primary goal of pre-university education. Academically weak students stand to benefit more from pre-university program. However, available literature on effectiveness of the program reveale
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d956b8ca6c045d383485d6085d836b4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chattopadhyay, Mohar1, Katzfey, Jack1
Publikováno v:
International Journal of Climatology. May2015, Vol. 35 Issue 6, p1157-1171. 15p.