Zobrazeno 1 - 10
of 404
pro vyhledávání: '"Science and technology education"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 4, p 411 (2024)
Integrated language, science and technology (ILS&T) instruction is a complex task for primary school teachers that requires professional development. Task-centered educational approaches such as the four-component instructional design (4C/ID) model a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df164ca15b464a398e19300fc42ccdbd
Publikováno v:
STEM Education, Vol 1, Iss 2, Pp 114-126 (2021)
In the last two decades, there was a continuing declining participation rate in STEM education, especially in secondary schools in regional Australia. To reverse this trend and inspire rural school students with science and technology education, both
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/057c79a47b3a4f739dae79ea1a7b55b2
Autor:
Broks, Andris
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 19(5):692-695
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=946112
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kapıcı, Hasan Özgur, Akçay, Hasan
Publikováno v:
World Journal on Educational Technology: Current Issues. 10(1):41-51
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=963113
Autor:
Sakhnini Sohair, Blonder Ron
Publikováno v:
Nanotechnology Reviews, Vol 7, Iss 5, Pp 373-391 (2018)
If we wish to integrate modern science such as nanotechnology into the school science curriculum, we need to find the natural insertion point of modern science with the science, technology, engineering and math curriculum. However, integrating nanosc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/63e1e5c0797a40e8a45dbb0a12e9b4b8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 15(2):185-193
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=980325
Autor:
Cheng, Ching-Ching, Huang, Kuo-Hung
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 15(3):271-283
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=974617
Autor:
Rachel Ralph, Stephen Petrina
Publikováno v:
European Journal of STEM Education, Vol 3, Iss 3, Pp - (2018)
How do prosocial sharing behaviours of preschool-aged children progress or diminish when interacting with mobile devices? Participants include five children (ages 3-4) within a preschool setting in Vancouver, British Columbia. Design-based research a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e7ddc10c3720437989d3b2200ab9b75b