Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Science Learning Skills"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
URAL, Evrim, YOLAGİDEN, Can
Publikováno v:
Volume: 5, Issue: 2 557-577
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
This research aims to explore prospective classroom and science teachers’ attitudes towards science learning skills, science literacy and socio-scientific issues depending upon several variables and to examine the relation between them. The researc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::fb335b77cf0f08debd0a489e24e0065f
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ulasbid/issue/60527/875555
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ulasbid/issue/60527/875555
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vildan Demir, Büşra Ergin
Publikováno v:
Volume: 16, Issue: 27 48-75
OPUS International Journal of Society Researches
OPUS International Journal of Society Researches
Öz Bu araştırmanın temel amacı, okul öncesi eğitim kurumuna devam eden 60-72 aylık okul öncesi dönem çocuklarının bilim öğrenme becerileri ile ebeveynlerinin uyguladıkları anne-baba tutumları arasındaki ilişkinin sınanmasıdır.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::eb29917d3a9751e907c0cca278886eb5
https://dergipark.org.tr/tr/pub/opus/issue/54353/649515
https://dergipark.org.tr/tr/pub/opus/issue/54353/649515
Autor:
Çetin, Gürkan, Huyugüzel Çavaş, Pınar
Bu çalışmanın amacı; sınıf öğretmeni adaylarının ısı ve sıcaklık konusundaki kavram yanılgılarını tespit etmek ve ısı ve sıcaklık konusundaki kavramsal bilgi düzeyleri ile fen öğrenme becerisi düzeylerini ise cinsiyet, sın
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9436::0025a14f3c841ad835f8be141113d801
https://hdl.handle.net/11454/59615
https://hdl.handle.net/11454/59615
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.