Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Schwinghammer TL"'
Publikováno v:
Pharmacy Practice, Vol 15, Iss 3, Pp 1029-1029 (2017)
Objective: To assess and compare the attitudes of medical and pharmacy students towards physician-pharmacist collaboration and explore their opinions about the barriers to collaborative practice in Kuwait. Methods: A cross-sectional survey of pharma
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90ce8fe9e16c42c1971189e4240af1d3
Publikováno v:
Pharmacy Practice, Vol 12, Iss 3, p 411 (2014)
Background: Pharmaceutical care is defined as the responsible provision of medication therapy to achieve definite outcomes that improve patients’ quality of life. Pharmacy education should equip students with the knowledge, skills, and attitudes th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c9681a8b5498432bbca841ea871db48b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schwinghammer, TL, Przepiorka, D, Venkataramanan, R, Wang, CP, Burckart, GJ, Rosenfeld, CS, Shadduck, RK
Publikováno v:
British Journal of Clinical Pharmacology; 1991, Vol. 32 Issue 3, p323-328, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.