Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"Schwinghammer, Terry"'
Autor:
Katoue, Maram Gamal1 maramk@hsc.edu.kw, Schwinghammer, Terry L.2
Publikováno v:
Journal of Evaluation in Clinical Practice. Aug2020, Vol. 26 Issue 4, p1114-1123. 10p. 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schwinghammer, Terry L. a, *, Rodriguez, Tobias E. b, Weinstein, George b, Sorofman, Bernard A. c, Bosso, John A. d, Kerr, Robert A. e, Haden, N. Karl b
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 10 August 2012 76(6)
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning 2012 4(1):52-59
Autor:
Rodriguez de Bittner, Magaly *, Adams, Alex J., Burns, Anne L., Ha, Carolyn, Hilaire, Michelle L., Letendre, Donald E., Scheckelhoff, Douglas J., Schwinghammer, Terry L., Traynor, Andrew, Zgarrick, David P., Bradley-Baker, Lynette R.
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 1 December 2011 75(10)
2019 Update to the American College of Clinical Pharmacy Pharmacotherapy Didactic Curriculum Toolkit
Autor:
Flannery, Alexander H., Soric, Mate M., Benavides, Sandra, Bobbitt, Laura J., Chan, Alexandre, Crannage, Andrew J., Flores, Emily K., Gibson, Caitlin M., Gurgle, Holly E., Kolanczyk, Denise M., Merlo, Jessica R., Schwinghammer, Terry L.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Introduction: The American College of Clinical Pharmacy (ACCP) Pharmacotherapy Didactic Curriculum Toolkit was created by the 2008 ACCP Educational Affairs Committee to provide guidance to schools and colleges of pharmacy for didactic pharmacotherapy
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works-2/521
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.