Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Schwarzenbacher, Iris"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
118, Reihe Soziologie / Institut für Höhere Studien, Abt. Soziologie, 74
A critical review of the feasibility of the concept of the knowledge triangle (KT) as a basis for policy is presented. The research shows a gap between policy discourses and academic research. KT appears as a policy driven concept with superficial pl
Externí odkaz:
http://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/52068
Publikováno v:
Journal for Sociology of Education & Socialization / Zeitschrift für Soziologie der Erziehung & Sozialisation; 2023, Vol. 43 Issue 1, p40-55, 16p
Publikováno v:
Schwarzenbacher, I, Hartl, J & Grabher-Wusche, A 2018, ' Die Mühen der (Hoch-)Ebene – Studieren zur beruflichen Umorientierung ' Magazin erwachsenenbildung.at, no. 34, 12 .
The Austrian higher education sector has unquestionably opened up to “non-traditional students” over the past two decades. But has it actually opened up or has it partitioned itself instead and thus continued the “channelling” of educational
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2642::4f5f11613df98a408523add8f2a76c93
https://hdl.handle.net/1983/cf71221b-f259-46a5-ad5c-eb65c8c1e625
https://hdl.handle.net/1983/cf71221b-f259-46a5-ad5c-eb65c8c1e625
Autor:
Unger, Martin, Zaussinger, Sarah, Wejwar, Petra, Kulhanek, Andrea, Schwarzenbacher, Iris, Scukanec, Ninoslav, Farnell, Thomas, Sinkovic, Matija, Orr, Dominic, Szabo, Melinda, Mishra, Shweta, Moisander, Taina, Gehrke, Elisabeth, Meister, Lea, Stancheva, Stela
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::011afef568e1cb66e18be641d1290279
http://irihs.ihs.ac.at/4273/
http://irihs.ihs.ac.at/4273/