Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Schwarzbözl, Tobias"'
Publikováno v:
West European Politics, 43, 4, 795-818
Existing research on party behaviour has largely focused on the drivers of issue salience in direct party communication. However, less is known about party-issue linkages in election campaigns covered by the mass media, from which most voters get the
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/70284
Autor:
Schwarzbözl, Tobias, Fatke, Matthias
Publikováno v:
Politische Vierteljahresschrift, 2016 Jan 01. 57(2), 276-299.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24877851
Publikováno v:
Journal of European Public Policy, 26, 10, 1444-1463
Immigration has become a hot topic in West European politics. The factors responsible for the intensification of political conflict on this issue are a matter of considerable controversy. This holds in particular for the role of socio-economic factor
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/68418
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Braun, Daniela1, Schwarzbözl, Tobias1 tobias.schwarzboezl@gsi.uni-muenchen.de
Publikováno v:
Journal of European Public Policy. Mar2019, Vol. 26 Issue 3, p428-445. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Existing research on party behaviour has largely focused on the drivers of issue salience in direct party communication. However, less is known about party‒issue linkages in election campaigns covered by the mass media, from which most voters get t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c4ed6380d3889890183f1b242c6d299d
Existing research on party behaviour has largely focused on the drivers of issue salience in direct party communication. However, less is known about party‒issue linkages in election campaigns covered by the mass media, from which most voters get t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a52d456011be4ee71bc9f34095dd5eae