Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Schwartz, Jessica M."'
Autor:
Zobel, Gregory
Publikováno v:
Technical Communication, 2017 Feb 01. 64(1), 72-72.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44809578
Autor:
Korach, Zfania Tom *, Yang, Jie, Rossetti, Sarah Collins, Cato, Kenrick D., Kang, Min-Jeoung, Knaplund, Christopher, Schnock, Kumiko O., Garcia, Jose P., Jia, Haomiao, Schwartz, Jessica M., Zhou, Li
Publikováno v:
In International Journal of Medical Informatics March 2020 135
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moy, Amanda J., Schwartz, Jessica M., Elias, Jonathan, Imran, Seemab, Lucas, Eugene, Cato, Kenrick D., Rossetti, Sarah Collins
Publikováno v:
AMIA Annu Symp Proc
Clinical documentation burden has been broadly acknowledged, yet few interprofessional measures of burden exist. Using interprofessional time-motion study (TMS) data, we evaluated clinical workflows with a focus on electronic health record (EHR) util
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::cd8772e376a378b04ef7568e4b5e0c14
https://europepmc.org/articles/PMC8075533/
https://europepmc.org/articles/PMC8075533/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.