Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"Schwartz, Flora"'
Autor:
Schwartz, Flora
Les dyscalculie se caractérise par d’importantes difficultés d’apprentissage des maths, malgré une scolarisation adéquat et des capacités intellectuelles dans la norme. Même si ce trouble affecte 3 à 7% des enfants d’âge scolaire, ses c
Externí odkaz:
http://www.theses.fr/2017LYSE1332/document
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Social Psychology September 2022 102
Publikováno v:
In Acta Psychologica September 2021 219
Publikováno v:
In Neuropsychologia April 2020 141
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In NeuroImage December 2017 163:264-275
Autor:
Schwartz, Flora1 (AUTHOR), Zhang, Yuan1 (AUTHOR), Chang, Hyesang1 (AUTHOR), Karraker, Shelby1 (AUTHOR), Kang, Julia Boram1 (AUTHOR), Menon, Vinod1,2,3,4 (AUTHOR) menon@stanford.edu
Publikováno v:
Developmental Science. Nov2021, Vol. 24 Issue 6, p1-11. 11p.
When judging someone who accidentally inflicted harm, are third-parties influenced by the asymmetry in economic resources between the perpetrator and the victim? We will study how individuals judge the perpetrator of accidental harm depending on the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d14753d114efb8c61c5ffbcea9390b07
Judging someone who harmed another has been proposed to rely on distinct cognitive processes that evaluate the victim’s outcome and the intention to harm. When harm is accidental, cognitive tension may arise in judges because considerations about t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3a67316ad11f11b8287a550db0154054