Zobrazeno 1 - 10
of 207
pro vyhledávání: '"Schuwirth, Lambert W T"'
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2006 Sep 01. 333(7567), 544-546.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25689745
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2003 Mar . 326(7390), 643-645.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25453994
Publikováno v:
Advances in Health Sciences Education, 24(5), 903-914. Springer, Cham
Advances in Health Sciences Education
Advances in Health Sciences Education
Arguably, constructive alignment has been the major challenge for assessment in the context of problem-based learning (PBL). PBL focuses on promoting abilities such as clinical reasoning, team skills and metacognition. PBL also aims to foster self-di
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schuwirth, Lambert W T1 lambert.schuwirth@flinders.edu.au, Durning, Steven J2
Publikováno v:
Medical Education. Oct2019, Vol. 53 Issue 10, p956-958. 3p.
Publikováno v:
Education Sciences; Apr2022, Vol. 12 Issue 4, p273-273, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
oude Egbrink, Mirjam G. A.1 (AUTHOR) m.oudeegbrink@maastrichtuniversity.nl, Schuwirth, Lambert W. T.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Teacher. Aug2016, Vol. 38 Issue 8, p844-849. 6p.