Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Schuwirth, L. W. T."'
Publikováno v:
Medical Teacher. Feb2020, Vol. 42 Issue 2, p213-220. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van der Vleuten, C. P. M.1,2 (AUTHOR) c.vandervleuten@maastrichtuniversity.nl, Schuwirth, L. W. T.3,4 (AUTHOR), Driessen, E. W.1,5 (AUTHOR), Dijkstra, J.1,6 (AUTHOR), Tigelaar, D.7,8 (AUTHOR), Baartman, L. K. J.9,10 (AUTHOR), van Tartwijk, J.11,12 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Teacher. Mar2012, Vol. 34 Issue 3, p205-214. 10p. 1 Diagram, 1 Chart.
Autor:
Van Der Vleuten, C. P. M.1 c.vandervleuten@educ.unimaas.nl, Schuwirth, L. W. T.1, Muijtjens, A. M. M.1, Thoben, A. J. N. M2, Cohen-Schotanus, J.3, Van Boven, C. P. A.4
Publikováno v:
Medical Teacher. Dec2004, Vol. 26 Issue 8, p719-725. 7p.
Autor:
Schuwirth, L W T1 (AUTHOR), Van Der Vleuten, C P M1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Education. Nov2003 Supplement 1, Vol. 37, p65-71. 7p.
Autor:
Schuwirth, L W T1 (AUTHOR), Southgate, L2 (AUTHOR), Page, G G3 (AUTHOR), Paget, N S4 (AUTHOR), Lescop, J M J5 (AUTHOR), Lew, S R6 (AUTHOR), Wade, W B7 (AUTHOR), Barón‐Maldonado, M8 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Education. Oct2002, Vol. 36 Issue 10, p925-930. 6p.
Autor:
Schuwirth, L. W. T.1 (AUTHOR), Verheggen, M. M.2,3 (AUTHOR), Van Der Vleuten, C. P. M.2,3 (AUTHOR), Boshuizen, H. P. A.2,3 (AUTHOR), Dinant, G. J.2,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Education. Apr2001, Vol. 35 Issue 4, p348-356. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.