Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Schuurman, Noémi"'
Publikováno v:
In Journal of Research in Personality October 2024 112
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal for Person-Oriented Research. 2022, Vol. 8 Issue 2, p52-70. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research Synthesis Methods. John Wiley and Sons Ltd
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::97b8538113e28acc978c11eb33c98ed8
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/9b3539e2-aa60-4e21-b1e4-c12b31fa011c
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/9b3539e2-aa60-4e21-b1e4-c12b31fa011c
School closures due to the COVID-19 pandemic raised concerns about increases in educational inequality. We examined the magnitude of the impact of the first school closure for vulnerable student groups in particular. This study was conducted among 88
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::01d99e440d6b52918f55d5b8f62d4390
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/426987
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/426987
Autor:
Schuurman, Tessa, Henrichs, Lotte, Schuurman, Noémi, Polderdijk, Simone, Hornstra, Lisette, Education and Learning: Development in Interaction, Leerstoel Akkerman, Leerstoel van Gog, Methodology and statistics for the behavioural and social sciences, Leerstoel Hamaker
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Educational Research, 67(2), 309. Routledge
School closures due to the COVID-19 pandemic raised concerns about increases in educational inequality. We examined the magnitude of the impact of the first school closure for vulnerable student groups in particular. This study was conducted among 88
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.