Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Schumacher, Robin F."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Elementary School Journal, 2017 Sep 01. 118(1), 105-127.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26546667
Autor:
Fuchs, Lynn S., Schumacher, Robin F., Long, Jessica, Namkung, Jessica, Malone, Amelia S., Wang, Amber, Hamlett, Carol L., Jordan, Nancy C., Siegler, Robert S., Changas, Paul
Publikováno v:
The Elementary School Journal, 2016 Jun 01. 116(4), 625-651.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26546619
Autor:
Schumacher, Robin F., Fuchs, Lynn S.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology April 2012 111(4):607-628
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schumacher, Robin F.1, Jayanthi, Madhavi1, Gersten, Russell1, Dimino, Joseph1, Spallone, Samantha1, Haymond, Kelly S.1
Publikováno v:
Learning Disabilities Research & Practice (Wiley-Blackwell). Nov2018, Vol. 33 Issue 4, p192-206. 15p. 5 Diagrams, 1 Chart.
Autor:
Jayanthi, Madhavi, Gersten, Russell, Schumacher, Robin F., Dimino, Joseph, Smolkowski, Keith, Spallone, Samantha
Supplemental material, sj-docx-1-ecx-10.1177_00144029211008851 for Improving Struggling Fifth-Grade Students’ Understanding of Fractions: A Randomized Controlled Trial of an Intervention That Stresses Both Concepts and Procedures by Madhavi Jayanth
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6b7dac64b7cae330af3509f5353b1505
Publikováno v:
Learning Disabilities Research & Practice (Wiley-Blackwell). Aug2017, Vol. 32 Issue 3, p189-199. 11p. 2 Diagrams, 2 Charts.