Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Schumacher, Rebecca"'
Autor:
Schumacher Rebecca, Theißen Sebastian, Höper Jannick, Drzymalla Jan, Lambertz Michaela, Hollberg Alexander, Forth Kasimir, Schneider-Marin Patricia, Wimmer Reinhard, Bahlau Sascha, Meins-Becker Anica
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 349, p 10004 (2022)
The construction and building sector, responsible for 39% of global greenhouse gas emissions, is undergoing a fundamental digital transformation enabled by Building Information Modelling (BIM). Integrating life cycle assessment (LCA) in digital build
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/70f3b371a5dd467b9f77264d6a634ea6
Autor:
Michaud, Kaleb, Pedro, Sofia, Tousset, Eric, Schumacher, Rebecca, Agarwal, Ekta, Vrijens, Bernard
Publikováno v:
ACR Open Rheumatology; Feb2024, Vol. 6 Issue 2, p72-80, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schumacher, Rebecca Simone
Die vorliegende Dissertation verfolgt das Ziel, die diagnostischen Möglichkeiten für das Stö-rungsbild der erworbenen Dyslexie bei deutschsprachigen Personen mit Dyslexie (PmD) zu erweitern und zu spezifizieren. In der Literatur werden verschieden
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______266::426873b8f66bbeabcc09293ad7da702c
https://publishup.uni-potsdam.de/files/55471/schumacher_diss.pdf
https://publishup.uni-potsdam.de/files/55471/schumacher_diss.pdf
Publikováno v:
Professional School Counseling, 2008 Aug 01. 11(6), 417-422.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42732855
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.