Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Schultz, Julie A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Warshaw, Erin M., Wohlhuter, Ross Jon, Liu, An, Zeller, Sarah A., Wenner, Rachel A., Bowers, Sacharitha, Schultz, Julie C., Katz, H. Irving, McCormick, Calogera L., Parneix-Spake, Anne
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Dermatology 2007 57(2):257-264
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wafa, Talah T., Faridi, Rabia, King, Kelly A., Zalewski, Christopher, Yousaf, Rizwan, Schultz, Julie M., Morell, Robert J., Muskett, Julie, Turriff, Amy, Tsilou, Ekaterini, Griffith, Andrew J., Friedman, Thomas B., Zein, Wadih M., Brewer, Carmen C.
Publikováno v:
Clinical Genetics; Feb2021, Vol. 99 Issue 2, p226-235, 10p
Publikováno v:
In Journal of AAPOS August 2019 23(4):e27-e27
Autor:
Zein, Wadih M, Falsini, Benedetto, Tsilou, Ekaterina T, Turriff, Amy E, Schultz, Julie M, Friedman, Thomas B, Brewer, Carmen C, Zalewski, Christopher K, King, Kelly A, Muskett, Julie A, Rehman, Atteeq U, Morell, Robert J, Griffith, Andrew J, Sieving, Paul A
Publikováno v:
Investigative ophthalmology & visual science, vol 56, iss 1
PurposeProgressive decline of psychophysical cone-mediated measures has been reported in type 1 (USH1) and type 2 (USH2) Usher syndrome. Conventional cone electroretinogram (ERG) responses in USH demonstrate poor signal-to-noise ratio. We evaluated c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::13b1aab82e06e9176c2719e494d8645a
https://escholarship.org/uc/item/32c5x1nf
https://escholarship.org/uc/item/32c5x1nf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.