Zobrazeno 1 - 10
of 87
pro vyhledávání: '"Schults, Astra"'
Publikováno v:
In Infant Behavior and Development May 2021 63
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schults, Astra
The aim of this study is to measure the impact of SOS Signs of Suicide prevention program in Estonian high school students´ knowledge about depression and getting help for themselves and friends. This study also takes into consideration if and how s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ea7f14e8743255d43ed4150d5d4b80d0
Publikováno v:
Estonian Journal of Education / Eesti Haridusteaduste Ajakiri. 2018, Vol. 6 Issue 1, p179-211. 33p.
Autor:
Kuvač Kraljević, Jelena, Blaži Ostojić, Antonija, Schults, Astra, Tulviste, Tiia, Stolt, Suvi
Cross-linguistic studies can provide information about general and language specific features of language development, but relatively few such studies are available in literature. The main aim of the present study was to investigate, from a cross-lin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::772a23cd43d13a48f9684ec70395fc0a
https://www.bib.irb.hr/1137675
https://www.bib.irb.hr/1137675
Numerous studies have been trying to define the cause of individual variations in language development, assuming that specific factors have a stronger impact on language acquisition. The aim of this study is to analyze the impact of three factors: ge
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::cb8bef0fda52c53f2473125fd4c06c13
https://www.bib.irb.hr/1142161
https://www.bib.irb.hr/1142161
Publikováno v:
Estonian Journal of Education / Eesti Haridusteaduste Ajakiri. 2017, Vol. 5 Issue 2, p1-7. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.