Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Schulte, M. H. J."'
Autor:
Schulte, M. H. J., Wiers, R. W., Boendermaker, W. J., Goudriaan, A. E., van den Brink, W., van Deursen, D. S., Friese, M., Brede, E., Waters, A. J., Social and personality development: A transactional approach, Afd Psychologische functieleer, Helmholtz Institute, Experimental Psychology (onderzoeksprogramma PF)
Publikováno v:
Addictive Behaviors, 79, 24. Elsevier
Schulte, M H J, Wiers, R W, Boendermaker, W J, Goudriaan, A E, van den Brink, W, van Deursen, D S, Friese, M, Brede, E & Waters, A J 2018, ' The effect of N-acetylcysteine and working memory training on cocaine use, craving and inhibition in regular cocaine users : correspondence of lab assessments and Ecological Momentary Assessment ', Addictive Behaviors, vol. 79, pp. 24-31 . https://doi.org/10.1016/j.addbeh.2017.11.044
Addictive Behaviors, 79, 24-31. Elsevier Ltd
Addictive Behaviors, 79, 24-31. Elsevier Ltd.
Addictive Behaviors, 79, 24-31. Elsevier
Addictive behaviors, 79, 24-31. Elsevier Limited
Schulte, M H J, Wiers, R W, Boendermaker, W J, Goudriaan, A E, van den Brink, W, van Deursen, D S, Friese, M, Brede, E & Waters, A J 2018, ' The effect of N-acetylcysteine and working memory training on cocaine use, craving and inhibition in regular cocaine users : correspondence of lab assessments and Ecological Momentary Assessment ', Addictive Behaviors, vol. 79, pp. 24-31 . https://doi.org/10.1016/j.addbeh.2017.11.044
Addictive Behaviors, 79, 24-31. Elsevier Ltd
Addictive Behaviors, 79, 24-31. Elsevier Ltd.
Addictive Behaviors, 79, 24-31. Elsevier
Addictive behaviors, 79, 24-31. Elsevier Limited
INTRODUCTION: Effective treatment for cocaine use disorder should dampen hypersensitive cue-induced motivational processes and/or strengthen executive control. Using a randomized, double-blind, placebo-controlled intervention, the primary aim of this
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.