Zobrazeno 1 - 10
of 170
pro vyhledávání: '"Schule, C"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Diekamp, B., Borentain, S., Fu, D.J., Murray, R., Heerlein, K., Zhang, Q., Schule, C., Mathews, M.
Publikováno v:
In European Neuropsychopharmacology November 2020 40 Supplement 1:S420-S421
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bettinger, Patrick, Rummler, Klaus, Wolf, Karsten D., Ade, Larissa, Aktaş, Ulaş, Allert, Heidrun, Bastian, Jasmin, Burgfeld-Meise, Bianca, Carnap, Anna, Cwielong, Ilona Andrea, Dehmel, Lukas, Donner, Martin, Endberg, Manuela, Engec, Lara-Idil, Flasche, Viktoria, Grabensteiner, Caroline, Kamin, Anna-Maria, Kammerl, Rudolf, Klieme, Katrin Ellen, Kommer, Sven, Küth, Simon, Lange, Sarah Désirée, Leineweber, Christian, Leitgeb, Thomas, Lüth, Nanna, Müller, Jane, Pohlmann-Rother, Sanna, Potzel, Katrin, Prasse, Doreen, Rheinländer, Kathrin, Richter, Lea, Rollett, Wolfram, Rott, Karin Julia, Sauerbrey, Ulf, Schick, Claudia, Schmidt-Hertha, Bernhard, Schneider Stingelin, Colette, Scholl, Daniel, Schüle, Christoph, Thiersch, Sven, Toth, Christian, van Ackeren, Isabell, Waldmann, Maximilian, Wolf, Eike, Wunder, Maik, Zimmermann, Alexander
Themenheft 42: Optimierung in der Medienpädagogik. Forschungsperspektiven im Anschluss an den 27. Kongress der DGfE. Herausgegeben von Patrick Bettinger, Klaus Rummler und Karsten D. Wolf
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/92073
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.