Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Schugart, Richard"'
Publikováno v:
In Journal of Differential Equations 5 October 2024 405:247-286
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eaton, Carrie Diaz, Highlander, Hannah C., Dahlquist, Kam D., LaMar, M. Drew, Ledder, Glenn, Schugart, Richard C.
Despite widespread calls for the incorporation of mathematical modeling into the undergraduate biology curriculum, there is lack of a common understanding around the definition of modeling, which inhibits progress. In this paper, we extend the "Rule
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1607.02165
Autor:
Schugart, Richard Charles
Thesis (Ph.D.)--North Carolina State University.
Includes vita. Includes bibliographical references (p. 114-125).
Includes vita. Includes bibliographical references (p. 114-125).
Autor:
Menon, Shakti N., Flegg, Jennifer A., McCue, Scott W., Schugart, Richard C., Dawson, Rebecca A., McElwain, D. L. Sean
Publikováno v:
Proceedings: Biological Sciences, 2012 Aug . 279(1741), 3329-3338.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41622679
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2008 Feb . 105(7), 2628-2633.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25451517
Autor:
Eaton, Carrie, Highlander, Hannah, Dahlquist, Kam, Ledder, Glenn, LaMar, Drew, Schugart, Richard
In this paper, we extend the “Rule-of-Four,” initially used in calculus reform efforts, to a “Rule-of-Five” framework for models and modeling that is inclusive of varying disciplinary definitions of each.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0eca40a8f530b33d3d38040e46130eda
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.