Zobrazeno 1 - 10
of 479
pro vyhledávání: '"Schuck, S."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This paper examines digital teaching approaches adopted by Australian teachers in an emergency remote schooling period occurring during the pandemic. We examine these practices using a digital pedagogical framework presented in our 2020 chapter that
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::dde4155b7b144026d8a790f6f3ea547c
https://hdl.handle.net/10453/161910
https://hdl.handle.net/10453/161910
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This research investigates teachers’ effective and inclusive digital pedagogies during and after the period of remote learning.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::7a7ccede8a30aec4b2c5af3b7e418cd1
https://hdl.handle.net/10453/151071
https://hdl.handle.net/10453/151071
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schuck, S., Loussikian, P., Mebarki, A., Malaab, J., Foulquié, P., Talmatkadi, M., Kearney, M.
Publikováno v:
In Annals of Oncology October 2023 34 Supplement 2:S1213-S1213
This book provides an account of a large-scale, national STEM initiative in Australia, the Maths Inside Project, which is designed to increase secondary school students’ engagement and participation in mathematics. The project’s modules include v
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::9c6fdff3f37265d1f83e571ccd4af494
https://hdl.handle.net/10453/143809
https://hdl.handle.net/10453/143809
This book focuses on teaching and learning with mobile technologies, with a particular emphasis on school and teacher education contexts. It explains a robust, highly-acclaimed contemporary mobile pedagogical framework (iPAC) that focuses on three di
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::1ad6c700df4088b16711e05fbf3057c9
https://hdl.handle.net/10453/143810
https://hdl.handle.net/10453/143810