Zobrazeno 1 - 10
of 2 108
pro vyhledávání: '"Schrum, L."'
Autor:
Howard SK; Faculty of Social Science, School of Education, University of Wollongong, Wollongong, NSW 2522 Australia., Schrum L; INET Educational Consulting, Inc, Florida, USA., Voogt J; University of Amsterdam, Amsterdam, The Netherlands., Sligte H; Novum Education Intermedia, Amsterdam, The Netherlands.
Publikováno v:
Educational technology research and development : ETR & D [Educ Technol Res Dev] 2021; Vol. 69 (4), pp. 2309-2329. Date of Electronic Publication: 2021 Jan 14.
Autor:
Singh, Simardeep1 (AUTHOR), Delungahawatta, Thilini1 (AUTHOR) thilini.n.delungahawatta@medstar.net, Wolff, Marcos2 (AUTHOR), Haas, Christopher J.2 (AUTHOR), Snyder, Ned (AUTHOR)
Publikováno v:
Case Reports in Hepatology. 6/15/2024, Vol. 2024, p1-5. 5p.
Autor:
Rippe, R., Yee H.F., Jr, Xiong, S., Tsukamoto, H., Schrum, L., Miyahara, T., Motomura, K., Anania, F. A., Willson, T. M.
The present study examined the roles of peroxisome proliferator-activated receptors (PPAR) in activation of hepatic stellate cells (HSC), a pivotal event in liver fibrogenesis. RNase protection assay detected mRNA for PPARgamma1 but not that for the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e1806b4d299bafe78addf2d56fecfdd4
Autor:
Pierce, Glenn L.1 (AUTHOR), Cleary, Paul F.1,2 (AUTHOR) pfc@bu.edu
Publikováno v:
PLoS ONE. 4/3/2024, Vol. 19 Issue 4, p1-23. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
GEVREK, Fikret1 fikret.gevrek@gmail.com, GENCEL, Osman Serden2, GÖRGÜN, Selim2, KARA, Mikail3, KATAR, Muzaffer4
Publikováno v:
Turkish Journal of Medical Sciences. 2024, Vol. 54 Issue 1, p204-212. 9p.
Autor:
Mousavere, Ioanna1 gianna_mousa@hotmail.com, Kalampokis, Georgios2, Fousekis, Fotios1, Karayiannis, Peter3, Baltayiannis, Gerasimos1, Christodoulou, Dimitrios1
Publikováno v:
Annals of Gastroenterology. 2023, Vol. 36 Issue 6, p589-598. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Internet & Higher Education. Oct2018, Vol. 39, pii-ii. 1p.