Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Schroth Ws"'
Autor:
F L Ruben, Janine E. Janosky, Richard K. Zimmerman, Ellen R. Wald, Schroth Ws, Ellen R. Ahwesh, Tammy A. Mieczkowski, Kanter Sl
Publikováno v:
American Journal of Preventive Medicine. 13:78-83
Introduction The objective of this project was to develop and evaluate case-based immunization education materials that use a new teaching method called Multistation Clinical Teaching Scenarios (MCTS) for use in medical school clerkships and primary
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Krupat E; E. Krupat is associate professor of psychology, Department of Psychiatry, Beth Israel Deaconess Medical Center, Boston, Massachusetts. At the time of the research, the author was also director, Center for Evaluation, Harvard Medical School, Boston, Massachusetts. N.J. Borges is assistant dean, Medical Education Research and Scholarship, and professor, Department of Pediatrics, University of Mississippi Medical Center, Jackson, Mississippi. At the time of the research, the author was on the faculty of Wright State University Boonshoft School of Medicine, Dayton, Ohio. R.D. Brower is associate dean for medical education, associate professor of medical education, and clinical associate professor of neurology, Paul L. Foster School of Medicine at Texas Tech University Health Sciences Center, El Paso, Texas. P.M. Haidet is professor of medicine, humanities, and public health sciences and director of medical education research, Penn State College of Medicine, Hershey, Pennsylvania. W.S. Schroth was associate dean for administration, George Washington University School of Medicine and Health Sciences, Washington, DC, at the time of the research. T.J. Fleenor Jr is project manager, Office of Educational Quality Improvement, Harvard Medical School, Boston, Massachusetts. S. Uijtdehaage is professor of medicine and associate director, graduate programs in health professions education, Uniformed Services University of the Health Sciences, Bethesda, Maryland. At the time of the research, the author was on the faculty of the David Geffen School of Medicine at the University of California, Los Angeles, California., Borges NJ, Brower RD, Haidet PM, Schroth WS, Fleenor TJ Jr, Uijtdehaage S
Publikováno v:
Academic medicine : journal of the Association of American Medical Colleges [Acad Med] 2017 Dec; Vol. 92 (12), pp. 1757-1764.