Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Schreiner, Thomas F."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 2020 Apr 01. 57(2), 257-277.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26967305
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing June 2017 34(2):516-535
Supplemental Material, JMR.17.0607_Web_Appendix_-_Updated for Leveraging Brand Equity for Effective Visual Product Design by Mark Heitmann, Jan R. Landwehr, Thomas F. Schreiner and Harald J. van Heerde in Journal of Marketing Research
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1f0f5151724af59780e24a13d6a3d20b
Autor:
Schreiner, Thomas F. thomas.schreiner@wiso.uni-hamburg.de, Fandrich, Thomas, Heitmann, Mark, Talke, Katrin
Publikováno v:
Journal of Product Innovation Management. Nov2017, Vol. 34 Issue 6, p790-820. 31p.