Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Schranz, Natasha K."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Keegan, Richard J., Barnett, Lisa M., Dudley, Dean A., Telford, Richard D., Lubans, David R., Bryant, Anna S., Roberts, William M., Morgan, Philip J., Schranz, Natasha K., Weissensteiner, Juanita R., Vella, Stewart A., Salmon, Jo, Ziviani, Jenny, Okely, Anthony D., Wainwright, Nalda, Evans, John R.
Publikováno v:
Journal of Teaching in Physical Education; Apr2019, Vol. 38 Issue 2, p105-118, 14p, 2 Diagrams, 2 Charts
Autor:
Barnett, Lisa M., Dudley, Dean A., Telford, Richard D., Lubans, David R., Bryant, Anna S., Roberts, William M., Morgan, Philip J., Schranz, Natasha K., Weissensteiner, Juanita R., Vella, Stewart A., Salmon, Jo, Ziviani, Jenny, Okely, Anthony D., Wainwright, Nalda, Evans, John R., Keegan, Richard J.
Publikováno v:
Journal of Teaching in Physical Education; Apr2019, Vol. 38 Issue 2, p119-125, 7p, 3 Diagrams
Publikováno v:
In Journal of Adolescent Health 2011 48(2):189-195
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schranz, Natasha K., Olds, Timothy, Boyd, Roslyn, Evans, John, Gomersall, Sjaan R., Hardy, Louise, Hesketh, Kylie, Lubans, David R., Ridgers, Nicola D., Straker, Leon, Vella, Stewart, Ziviani, Jenny, Tomkinson, Grant R.
Publikováno v:
Journal of Physical Activity & Health; 2016 Supplement, Vol. 13, pS87-S94, 8p, 1 Color Photograph, 2 Charts
Autor:
Straker, Leon, Howie, Erin Kaye, Cliff, Dylan Paul, Davern, Melanie T., Engelen, Lina, Gomersall, Sjaan R., Ziviani, Jenny, Schranz, Natasha K., Olds, Tim, Tomkinson, Grant Ryan
Publikováno v:
Journal of Physical Activity & Health; Feb2016, Vol. 13 Issue 2, p177-188, 12p, 2 Diagrams, 1 Chart, 1 Graph
Autor:
Tremblay, Mark S., Barnes, Joel D., González, Silvia A., Katzmarzyk, Peter T., Onywera, Vincent O., Reilly, John J., Tomkinson, Grant R., Aguilar-Farias, Nicolas, Akinroye, Kingsley K., Al-Kuwari, Mohamed Ghaith, Amornsriwatanakul, Areekul, Aubert, Salomé, Belton, Sarahjane, Gołdys, Aleksandra, Herrera-Cuenca, Marianella, Jeon, Justin Y., Jürimäe, Jaak, Katapally, Tarun R., Lambert, Estelle V., Larsen, Lisbeth R., Liu, Yang, Löf, Marie, Loney, Tom, López y Taylor, Juan R., Maddison, Ralph, Manyanga, Taru, Morrison, Shawnda A., Mota, Jorge, Murphy, Marie H., Nardo, Nelson, Ocansey, Reginald T.A., Prista, António, Roman-Viñas, Blanca, Schranz, Natasha K., Seghers, Jan, Sharif, Razinah, Standage, Martyn, Stratton, Gareth, Takken, Tim, Tammelin, Tuija H., Tanaka, Chiaki, Tang, Yan, Wong, Stephen H.
Publikováno v:
Tremblay, M S, Barnes, J D, González, S A, Katzmarzyk, P T, Onywera, V O, Reilly, J J, Tomkinson, G R, Aguilar-Farias, N, Akinroye, K K, Al-Kuwari, M G, Amornsriwatanakul, A, Aubert, S, Belton, S, Gołdys, A, Herrera-Cuenca, M, Jeon, J Y, Jürimäe, J, Katapally, T R, Lambert, E V, Larsen, L R, Liu, Y, Löf, M, Loney, T, López y Taylor, J R, Maddison, R, Manyanga, T, Morrison, S A, Mota, J, Murphy, M H, Nardo, N, Ocansey, R T A, Prista, A, Roman-Viñas, B, Schranz, N K, Seghers, J, Sharif, R, Standage, M, Stratton, G, Takken, T, Tammelin, T H, Tanaka, C, Tang, Y & Wong, S H 2016, ' Global matrix 2.0 : Report card grades on the physical activity of children and youth comparing 38 countries ', Journal of Physical Activity & Health, vol. 13, no. 11 Suppl 2, pp. S343-S366 . https://doi.org/10.1123/jpah.2016-0594
Journal of physical activity & health, 13(11 Suppl 2), S343. Human Kinetics Publishers Inc.
Journal of physical activity & health, 13(11 Suppl 2), S343. Human Kinetics Publishers Inc.
The Active Healthy Kids Global Alliance organized the concurrent preparation of Report Cards on the physical activity of children and youth in 38 countries from 6 continents (representing 60% of the world’s population). Nine common indicators were
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.