Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Schram, Ásta B."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Background It is uncommon for faculty development professionals to assess faculty attitudes towards their teaching responsibilities and their perceived obstacles to teaching effectiveness. The purposes of this study were (a) to document faculty attit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2485::7513182f5d0c7e0e537674cde5b7ffef
https://hdl.handle.net/10919/102933
https://hdl.handle.net/10919/102933
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Background About 70% of teachers who instruct healthcare students are considered sessional (adjunct/temporary part-time) faculty and receive limited instruction in pedagogy. Sessional faculty may feel isolated and struggle with their teacher identity
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2485::b0ed247f7f4a50d7edb5cb49dfd700a2
https://hdl.handle.net/10919/93716
https://hdl.handle.net/10919/93716
Autor:
Bragadóttir, Helga, Schram, Ásta B.
Publikováno v:
Nordic Journal of Nursing Research; Dec2022, Vol. 42 Issue 4, p175-177, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Background: Calculus is a foundational course for STEM-intending students yet has been shown to dissuade students from pursuing STEM degrees. In this report, we examine factors related to students and instructors reporting a lack of time in class for
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2485::a89fba67f0dcc173cabe3d6428db3e20
https://hdl.handle.net/10919/78489
https://hdl.handle.net/10919/78489
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.