Zobrazeno 1 - 10
of 839
pro vyhledávání: '"Schröger E"'
Publikováno v:
European Journal of Neuroscience
Perceptual learning is a powerful mechanism to enhance perceptual abilities and to form robust memory representations of previously unfamiliar sounds. Memory formation through repeated exposure takes place even for random and complex acoustic pattern
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1874::50783959681d5fdabaadd801829c9ca4
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-000D-4821-D21.11116/0000-000D-481F-1
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-000D-4821-D21.11116/0000-000D-481F-1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In NeuroImage 1 May 2012 60(4):2300-2308
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Aging Neuroscience
Frontiers in Aging Neuroscience, 9:349. Frontiers Media S.A.
Frontiers in Aging Neuroscience, 9:349. Frontiers Media S.A.
Healthy aging is characterized by a gradual decline in cognitive control and inhibition of interferences, while emotional control is either preserved or facilitated. Emotional control regulates the processing of emotional conflicts such as in irony i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::d34cace0659a5cc2a11e2db8c3066043
https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-002E-3255-921.11116/0000-0001-F967-3
https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-002E-3255-921.11116/0000-0001-F967-3