Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Schröder, Nadine"'
Autor:
Schröder, Nadine
We apply multidimensional item response theory models (MIRT) to analyse multi-category purchase decisions. We further compare their performance to benchmark models by means of topic models. Estimation is based on two types of data sets. One contains
Externí odkaz:
http://epub.wu.ac.at/6538/1/0344%2D1369%2D2017%2D2%2D27.pdf
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing March 2021 38(1):194-215
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Open Education Studies, Vol 2, Iss 1, Pp 252-264 (2020)
Open informational ecosystems play a crucial role in fostering open educational resources (OER) and allow new opportunities to share and collaborate in the learning and teaching environment. Such ecosystems containing interoperable infrastructures an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/117d8215ecbe43d9bd7c2f608077de89
Publikováno v:
In Journal of Interactive Marketing August 2019 47:181-197
Autor:
Schröder, Nadine Jenny Shirin1,2 (AUTHOR), Watson, Nigel3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Review of Policy Research. Jan2024, p1. 36p. 3 Illustrations, 13 Charts.
Autor:
Schröder, Nadine, Hruschka, Harald
Publikováno v:
In Decision Support Systems November 2017 103:24-33
Autor:
Schröder, Nadine, Hruschka, Harald
Publikováno v:
In European Journal of Operational Research 16 April 2016 250(2):579-589
Autor:
Abdel-Qader, Mohammad, Ahmad, Atezaz, Heck, Tamara, Saleh, Ahmed, Scharnberg, Gianna, Schröder, Nadine, Peters, Laura
BMBF funded project, 10/2018 – 03/2022. The project targets the development of a design concept for disseminated learning infrastructures to provide federated access to digital educational resources. Technical, didactic and organisational condition
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4f09de909b95b8a23633642c4b745d2b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.