Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Schoppmann, Johanna"'
Autor:
Schoppmann, Johanna1 Johanna.Schoppmann@rub.de, Teismann, Tobias1, Holleck-Weithmann, Valerie Alina1, Hundertmark, Emma1, Jandewerth, Katharina1, Obereiner, Pauline1, Rudolph, Dinah1, Seehagen, Sabine1
Publikováno v:
Journal of Reproductive & Infant Psychology. Sep2023, Vol. 41 Issue 4, p456-469. 14p. 1 Chart, 3 Graphs.
Autor:
Schoppmann, Johanna1,2 (AUTHOR) Johanna.schoppmann@rub.de, Severin, Franziska2 (AUTHOR), Schneider, Silvia2 (AUTHOR), Seehagen, Sabine1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/2/2023, Vol. 18 Issue 8, p1-21. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schoppmann, Johanna1 (AUTHOR) Johanna.schoppmann@rub.de, Schneider, Silvia1 (AUTHOR), Seehagen, Sabine1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Development. Jan2022, Vol. 93 Issue 1, p165-179. 15p. 3 Color Photographs, 3 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schoppmann, Johanna, Hermesch, Neele
Sleep is fundamental for various aspects of functioning, such as cognition, emotion regulation or social interactions. Infants are very dependent on their caregiver's capabilities of providing a save and nurturing lifestyle. But a good night's rest r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e39bab3d239238309eb7d50a30e870bb
Observational learning of the emotion regulation strategy distraction in toddlers and young children
Autor:
Schoppmann, Johanna Sophie
Emotionsregulation (ER) ist fundamental f��r mehrere Aspekte kindlicher Entwicklung, allerdings sind pr��zise Mechanismen in ihrer Entwicklung noch nicht gut verstanden. Diese Dissertation zeigt, dass junge Kinder lernen, die ER Strategie Dis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::524e4091035f94a68c0411861ad76c64
https://hss-opus.ub.ruhr-uni-bochum.de/opus4/frontdoor/index/index/docId/8502
https://hss-opus.ub.ruhr-uni-bochum.de/opus4/frontdoor/index/index/docId/8502
Autor:
Seehagen, Sabine, Schoppmann, Johanna
Publikováno v:
Kindheit & Entwicklung; Apr2023, Vol. 32 Issue 2, p69-74, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.