Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"School-located influenza vaccination"'
Publikováno v:
Implementation Science Communications, Vol 4, Iss 1, Pp 1-15 (2023)
Abstract Background The school-located influenza vaccinations (SLIV) can increase influenza vaccination and reduce influenza infections among school-aged children. However, the vaccination rate has remained low and varied widely among schools in Beij
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f3f6acf892794e72af9021b2717c5b76
Autor:
Qiuyan Liao, Meihong Dong, Jiehu Yuan, Wendy Wing Tak Lam, Benjamin J. Cowling, Hau Chi So, Dennis Kai Ming Ip
Publikováno v:
Vaccines, Vol 9, Iss 10, p 1175 (2021)
This was a mixed-methods study comprising a questionnaire-based survey, a qualitative study, and analysis of school newsletters to evaluate elementary school staff’s acceptability, delivery challenges and communication about school-located influenz
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc9ab1578d854b1584c315898eefa947
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Benjamin F. Arnold, Stephanie Djajadi, Jade Benjamin-Chung, Nolan N Pokpongkiat, Alan Hubbard, Arthur Reingold, John M. Colford, Anna Nguyen, Anmol Seth, Nicola P. Klein, Chris J. Kennedy, Kunal Mishra
Publikováno v:
Vaccine, vol 39, iss 42
Author(s): Benjamin-Chung, Jade; Arnold, Benjamin F; Mishra, Kunal; Kennedy, Chris J; Nguyen, Anna; Pokpongkiat, Nolan N; Djajadi, Stephanie; Seth, Anmol; Klein, Nicola P; Hubbard, Alan E; Reingold, Arthur; Colford, John M | Abstract: BackgroundWe me
Autor:
Hau Chi So, Benjamin J. Cowling, Jiehu Yuan, Meihong Dong, Qiuyan Liao, Wendy W. T. Lam, Dennis K. M. Ip
Publikováno v:
Vaccines
Vaccines, Vol 9, Iss 1175, p 1175 (2021)
Volume 9
Issue 10
Vaccines, Vol 9, Iss 1175, p 1175 (2021)
Volume 9
Issue 10
This was a mixed-methods study comprising a questionnaire-based survey, a qualitative study, and analysis of school newsletters to evaluate elementary school staff’s acceptability, delivery challenges and communication about school-located influenz
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.