Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"School-based programmes"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tudor, Kate, Maloney, Shannon, Raja, Anam, Baer, Ruth, Blakemore, Sarah-Jayne, Byford, Sarah, Crane, Catherine, Dalgleish, Tim, De Wilde, Katherine, Ford, Tamsin, Greenberg, Mark, Hinze, Verena, Lord, Liz, Radley, Lucy, Opaleye, Emerita Satiro, Taylor, Laura, Ukoumunne, Obioha C, Viner, Russell, MYRIAD Team, Kuyken, Willem, Montero-Marin, Jesus
Publikováno v:
PREV SCI
r-FSJD. Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
instname
r-FSJD. Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
instname
There is evidence that universal school-based mindfulness training (SBMT) can have positive effects for young people. However, it is unknown who benefits most from such training, how training exerts effects, and how implementation impacts effects. Th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::edd6caf331cf53c3a3e08edec716b850
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/339706
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/339706
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hoctor, Emma
The development of appropriate emotional literacy, coping and social skills is vital during childhood and adolescence. School-based programmes are well placed to promote mental health, well-being, resilience, and emotional learning. This thesis aimed
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1061::f673d505a5d224f412b2cc1fe8e44ee7
Autor:
Laura Gennaro, Alessandra Durazzo, Sibilla Berni Canani, Fabrizia Maccati, Elisabetta Lupotto
Publikováno v:
Beverages, Vol 3, Iss 3, p 32 (2017)
This work provides an updated picture of communication strategies developed to improve healthy dietary habits in schoolchildren, with a focus on the importance of milk consumption. The paper has investigated two main areas: the definition of the main
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1641acd0c52a4c688780704bbc8422af
Autor:
Dowling, Katherine
Aims: The overarching aim of this thesis was to evaluate the implementation of the MindOut social and emotional learning (SEL) programme with disadvantaged post-primary school students (15-18 years old) in Ireland. This study was conducted in three p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1513::8c792487df173fc01b2962e643c5e1c2
http://hdl.handle.net/10379/16323
http://hdl.handle.net/10379/16323
Autor:
Ledger, Alison, author
Publikováno v:
Music Therapy and Parent–Infant Bonding, 2011.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780199580514.003.0010
Autor:
Kelly, Karen, author
Publikováno v:
Music Therapy and Parent–Infant Bonding, 2011.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780199580514.003.0008
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.