Zobrazeno 1 - 10
of 13 312
pro vyhledávání: '"School space"'
Publikováno v:
Urban Planning, Vol 9, Iss 0 (2024)
There has been a growing interest in Australia for public schools to share their facilities (space) with local communities, driven by the understanding that these substantial public investments have the potential to yield additional social, environme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/998f27213a1f48799a72b31be82cc7c8
Autor:
Scott Alterator, Craig Deed
School Space and its Occupation addresses the ongoing and pressing need for justification of education and environmental innovation. Further, the increasingly important work of evaluating the new learning spaces brings attention to the need for conce
Autor:
Santos de Farias, Wanderson1 wandersonfarias96@hotmail.com, dos Santos Guerra, Samir Souza2 samir_enf@hotmail.com, Barbosa de Andrade, Lorenna Virgínia3 virginialorenna@gmail.com, Costa Arruda, Marina4 enf.marinaarruda@gmail.com, Xavier do Nascimento, Gisone5 gisone_xavier@hotmail.com, Barreto Barbosa, Karina Raquel6 kary.raquel@hotmail.com
Publikováno v:
GeSec: Revista de Gestao e Secretariado. 2024, Vol. 15 Issue 4, p1-13. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Siphesihle N. Maseko
Publikováno v:
African Journal of Career Development, Vol 6, Iss 2, Pp e1-e6 (2024)
Background: In South African high schools, queer educators face a unique set of challenges as they navigate the delicate balance between advocating for queer identities and assimilating into institutional norms. Objectives: This article delves into
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/44c88d43b5144bd990c12398b4788414
Autor:
Salvador, Realyn Q., Borromeo, Charizza Mae T., Alnas, Gary C., Adviento, Shaira Vita Mae G., Asuncion, Alma C., Limon, Mark R., Esteban, Arnelyn B., Gajete, Aprilyn A., Garcia, Shiela Mae L., Parico, Jherie-Mae R., Pungtilan, Christian Jay P., Respicio, Jaypee Carl D., Tuliao, Leslie Anne, Tarampi, Christian John G., Umbao, John Mikko D., Valendia, Kathleen C., Gumsat, Karl Lorenze E., Gamiao, Shareen Kate A., Soriano, Marie Dale R., Reyes, Jacqueline B., Ramirez, Jessica Camille B., Nieva, Frechie D.
Publikováno v:
In Food and Humanity May 2024 2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A.A. Salnikova, D.S. Zhuravlev
Publikováno v:
Učënye Zapiski Kazanskogo Universiteta: Seriâ Gumanitarnye Nauki, Vol 164, Iss 6, Pp 191-201 (2022)
This article examines the role of the school education reforms enacted in the 1920s–1930s for promoting the formation of a new Soviet school space. The focus is on the school space of Kazan, a major pre-revolutionary and Soviet provincial center wi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d497f81cac38478680bebe569472cc1a
Autor:
Brandão de Moraes de Azevedo, Aline1 abdmoraes@yahoo.com.br, Araújo Mesquita, Amélia Maria2 amélia.mesquita05@gmail.com
Publikováno v:
GeSec: Revista de Gestao e Secretariado. 2023, Vol. 14 Issue 10, p16741-16755. 15p.