Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"School sector"'
Autor:
Jacqueline Hendriks, Neil Francis, Hanna Saltis, Katrina Marson, Jenny Walsh, Natasha Lawton, Sharyn Burns
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
PurposeTo empirically examine associations between parental opposition towards comprehensive sexuality education (CSE) and religiosity.MethodsA nationally representative survey of Australian parents (N = 2,418) examined opposition towards 40 CSE topi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7a2cf1f7a6b1477698fd54f69c204d4d
Autor:
Lee, Valerie E., Burkam, David T.
Publikováno v:
American Educational Research Journal, 2003 Jul 01. 40(2), 353-393.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3699393
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shangmou Xu, Sean Kelly
Publikováno v:
Social Sciences, Vol 9, Iss 8, p 137 (2020)
This paper examines public–Catholic gap in STEM opportunity to learn in the US using Mahalanobis-distance matching and adjacent categories models. Consistent with prior studies, there are significant public–Catholic differences in math and scienc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b205daba296a475b80fde1eb336c7677
Autor:
Petersen, Ole Helby
Publikováno v:
Halduskultuur / Administrative Culture. XII(2):162-188
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=245045
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Bakgrund och problem: Styrning utgör en fundamental aspekt för utvecklingen av skolverksamheten. Ofta benämns behovet av en flerdimensionell styrning, där det balanserade styrkortet förespråkas som ett bra alternativ. Däremot utgör användnin
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-105753