Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"School responses"'
Publikováno v:
London Review of Education, Vol 21, Iss 1 (2023)
Sexual abuse of children is a growing public health issue, with a substantial proportion of such abuse carried out by other children and young people. Schools and teachers are uniquely placed to prevent and intervene against harmful sexual behaviour
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81de33a1274b4b22b0b29cafa185d0ee
Publikováno v:
Energy for Sustainable Development
The COVID-19 pandemic continues to wreak havoc on global operations and economies. Inadvertently, lock-downs and working from home have reduced the daily carbon footprints of inter alia transport and office buildings. A beneficial consequence of carb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
SATOH, Shuji
Publikováno v:
秋田大学教育文化学部研究紀要 教育科学. 75:25-33
I coducted field surveys and interviews on the situation of schools during and after the heavy rain disasters in northern Kyushu in July 2017 and in western Japan in July 2018. Due to global warming, floods caused by the occurrence of linear precipit
Existing research tends to attribute the varying responses to accountability pressures to variables of a different nature, ranging from school leadership styles to the broader socio-economic contexts in which schools operate. However, to date, resear
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::86c8b1572ed531ce49df8ea872b4c33c
https://zenodo.org/record/7263520
https://zenodo.org/record/7263520
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brown, James Roger.
Publikováno v:
Connect to resource online.
Thesis (Ph.D.)--Indiana University, 2010.
Title from screen (viewed on May 3, 2010). School of Social Work, Indiana University-Purdue University Indianapolis (IUPUI). Advisor(s): Margaret E. Adamek, Valerie N. Chang, Nancy Chism, Rebecca S. Sloa
Title from screen (viewed on May 3, 2010). School of Social Work, Indiana University-Purdue University Indianapolis (IUPUI). Advisor(s): Margaret E. Adamek, Valerie N. Chang, Nancy Chism, Rebecca S. Sloa
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1805/2143