Zobrazeno 1 - 10
of 99
pro vyhledávání: '"School reintegration"'
Publikováno v:
Children and Youths' Migration in a Global Landscape
Autor:
Marlene Finkbeiner, Jan Kühnhausen, Johanna Schmid, Annette Conzelmann, Ute Dürrwächter, Lena-Marie Wahl, Augustin Kelava, Caterina Gawrilow, Tobias J. Renner
Publikováno v:
Trials, Vol 23, Iss 1, Pp 1-17 (2022)
Abstract Background During reintegration to daily school life following psychiatric hospitalization, children and adolescents are confronted with various challenges and are at risk for rehospitalization. Tailored post-discharge services could support
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1ceda6982e094b66b902825b96c2b402
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Psychiatric Quarterly
The immediate period following psychiatric hospitalization is marked by increased risk for suicide behavior and rehospitalization. Because adolescents commonly return to school settings following hospital discharge, school-related stressors and suppo
Autor:
Guzmán Atienza, Clara
Para poder elaborar este Trabajo de Fin de Grado, ha sido necesaria una investigación teórica respecto a la atención educativa que se proporciona a un alumno que no puede asistir al centro educativo debido al diagnóstico de una enfermedad y como
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4721::13691eb226f3375841a8675890d07b47
https://hdl.handle.net/20.500.12466/2812
https://hdl.handle.net/20.500.12466/2812