Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"School psychology training"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nina M. Ellis-Hervey Ph.D., Ashley N. Doss B.S., DeShae C. Davis B.S., Alison Wilhite-Bradford M.A.
Publikováno v:
Journal of Human Services: Training, Research, and Practice, Vol 1, Iss 1, Pp 1-32 (2016)
School Psychologists have an ongoing responsibility to promote and support healthy schools, families, and communities, while contributing to knowledge, research, teaching, and supervision. Consequently, School Psychology programs should seek to meet
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/10d761505fdf463aacbf7e737fab6ded
Publikováno v:
Education & Treatment of Children
Several strategies (e.g., performance feedback, video models, tactile prompting) have been found to be effective for improving preservice teachers’ use of foundational behavior management skills. However, there is limited research examining these t
Publikováno v:
Contemporary School Psychology
Surveys of trainers in school psychology have been administered to examine training competencies and content delivered to school psychology trainees. Surveys of practitioners working with school psychology trainees are limited as discussed by Lewis e
Publikováno v:
Contemporary School Psychology
Contemporary school psychology, vol 25, iss 3
Contemporary school psychology, vol 25, iss 3
To address the rapidly increasing demand for culturally and linguistically diverse school psychologists and training needs for international school psychology students in the USA, this study was grounded in the risk and resilience framework and used
Publikováno v:
Dunsmuir, S, Atkinson, C, Lang, J & Wright, S 2019, ' The value of practice simulations and Objective Structured Professional Assessments (OSPAs) for school psychology training : Participant perspectives ', International Journal of School and Educational Psychology . https://doi.org/10.1080/21683603.2019.1605953
This paper explores trainee educational psychology doctoral students’ experiences of Objective Structured Professional Assessments (OSPAs), implemented at three UK universities and involving participation in a series of timed, simulated scenarios.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.