Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"School ethnic diversity"'
Autor:
Koen Damhuis, Bjorn Wansink
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
In recent times, many scholars have highlighted the emergence of group-based polarisation within Western societies. Research has demonstrated that this phenomenon has also reached educational settings, where groups of adolescents are opposed to each
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/31e8ace2e1854d198d4e75788cb31230
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thijs, Jochem, Verkuijten, Maykel, Leerstoel Verkuijten, Migration, Cultural Diversity and Ethnic Relation
Publikováno v:
British Journal of Educational Psychology, 84(1), 1. Wiley Online Library
Background and aims School ethnic desegregation has been a topic of strong societal and educational concern. Research has examined the effects of ethnic school composition on students' interethnic relations with diverging outcomes and sometimes incon
Autor:
Thijs, Jochem, Verkuijten, Maykel
Background and aims: School ethnic desegregation has been a topic of strong societal and educational concern. Research has examined the effects of ethnic school composition on students' interethnic relations with diverging outcomes and sometimes inco
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::2952ee24011106bf70deb8dde0036246
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/304069
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/304069
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.